søndag den 1. januar 2012

2012


Så er Nytårsaften vel overstået og lejligheden igen ved at ligne sig selv. Vi havde en hyggelig aften med dejlig mad og skønne venner. Min veninde, hendes mand og deres to dejlige unger blev her og sov, hvilke gjorde det hele lidt ekstra hyggeligt, for det betød at alle (de voksene) kunne drikke vin i går og at vi alle 8 også kunne hygge os sammen i morges med tegnefilm og morgenmad.

Ellers har dagen stået på hygge med ungerne og besøg af mine svigerforældre (bare et par timer) og lidt overvejelser omkring det nye år. Inden længe slutter min barsel og en ny hverdag begynder og senere på året bliver vores liv for alvor vendt på hoved - Jeg er meget spændt på hvad det nye år bringer og glæder mig til (for alvor) at tage hul på 2012 fra i morgen.

Har I mon nogle nytårsforsæt eller store forandringer i det nye år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...