fredag den 30. december 2011

Nytår


I morgen er den sidste dag i året og jeg skal fejre dagen med min dejlige familie, hende her og hendes skønne familie. Sidsel og jeg har kendt hinanden i snart 30 år, så vi har holdt nytår sammen før, men det er ved at være mange år siden. Faktisk har min mand og jeg holdt nytår med de samme venner de sidste 7 år, men i år er de i Jylland og vi skal holde nytår på en ny måde og jeg er sikker på at det bliver rigtig hyggeligt.

I dag har jeg fået taget vores julepynt ned og gjort klar til det nye år. Jeg er sikkert ikke den eneste der bliver lidt eftertænksom ved denne tid, når man skal til at afslutte et år og tage hul på et nyt.

2011 har været et dejligt år, jeg har nydt min barsel med Olivia så meget og har i det hele taget haft en super barsel, med masser af veninder der også har været på barsel og en utrolig dejlig mødregruppe. Der har været dejlige rejser, både med familien, med min søde veninde og alene med min mand og der er sket så utrolig meget med både Elliot og Olivia i året der er gået. 
Det har på mange måder været et meget specielt år, min mand har startet egen virksomhed og har virkelig kæmpet for det. Det har kostet mange (mange, mange, mange) timer væk fra familien og foran computeren, men også i starten af året - hvor Olivia var helt lille - en stor fleksibilitet, der betød at vi kunne holde en del fridage sammen.

2012 venter lige om hjørnet og jeg får faktisk lidt hjertebanken ved tanken, for i 2012 starter et helt nyt kapitel i vores liv. Forude venter store eventyr og store forandringer.

Rigtig GODT NYTÅR derude. Håber I får en dejlig dag i morgen og et fantastisk 2012.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...