tirsdag den 27. december 2011

Ferie

Så blev julen vel overstået. Vi havde en fantastisk juleaften derhjemme. Maden blev dejlig vellykket og julemanden kom forbi med gaver til de mindste og da ungerne blev lagt åbnede vi andre gaver. Min far blev og sov til 1. Juledag hvor vi havde god tid til at lege med gaver, se tegnefilm og hygge. Desværre måtte jeg om eftermiddagen krybe under dynen og blive der til næste dag. Har fået influenza, men er endelig ved at have det bedre. I går tog vi op til mine svigerforældre hvor hele familien var samlet til middag, jeg tilbragte dog størstedelen af dagen sammen med ungerne under en dyne foran tv'et. Vi er stadig hos mine svigerforældre og det er ren ferie, vi får serveret aftensmad og får lov til at sove længe og farfar tumler med ungerne så vi andre ikke kan (eller behøver) at følge med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...