søndag den 15. maj 2011

GIVE AWAY!


Så er det blevet tid til min første Give Away og da jeg blogger en del om cupcakes og kagepynt, synes jeg at den skulle være i denne kategori.

Derfor vil jeg gerne udlodde en af de ting jeg selv bruger rigtig meget når jeg pynter kager, nemlig dette super fine "tryk sæt" som bl.a. kan bruges til at skrive i fondant med. Jeg syntes at sættet er et rigtig godt redskab til at lave personlig pynt og til at pifte kagerne lidt op med. Sættet er også velegnet til at skrive i småkagedej og kan også bruges til at præge i ler eller andre materialer og derved lave lidt mere langtidsholdbart pynt (som små ophæng, gavemærker eller navneskilte).



Den heldige vinder får også to poser med sukkerblomster i farverne blå, lilla, lyserød, gul og lys grøn, alle med hvide blomsterknopper. Jeg syntes selv, at sukkerblomsterne er rigtige fine til at pynte cupcakes med.



Reglerne er, som mange andre steder.

1 lod for en kommentar
1 lod for at blive/være fast læser
1 lod for at linke til min Give away på din egen blog (du må meget gerne låne billedet).

Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med.

Vinderen trækkes den 30. maj

Jeg håber meget at I har lyst til at deltage.





69 kommentarer:

  1. Ja jeg har aldrig været heldig inu:-) og nu kan jeg se jeg er den første puha.Men er helt sikkert med på 3 lodder.Altid dejlig at komme forbi din fine blog.Kram Else

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også at bage og det ville da være en nydelse at bruge disse skønne sager :)
    Jeg er allerede fast læser, så 2 lodder til mig tak :)
    Har ikke fundet ud af det der linke-halløj :)

    /Laila

    SvarSlet
  3. Årh hvor er de fine, de bogstaver! Til hvis nu jeg ikke vinder, hvor kan man så købe dem?
    Og ja, jeg deltager selvfølgelig med tre lodder :)

    SvarSlet
  4. uhh - det er bare en lækker gave - den vil jeg gerne vinde. Og lige som Stine vil jeg gerne vide, hvor kan man købe de bogstaver hvis man ikke vinder?

    Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder

    Krydser finger

    Camilla

    SvarSlet
  5. Her er godt nok en Give Away der ville faldt hyggeligt ind i mit lille køkken. Har selv været igang med mit første Royal Icing forsøg idag, så her er jeg nødtil at smide 3 lodder i :o)

    SvarSlet
  6. Tænk at jeg næsten havde overset denne skønne give away. Jeg elsker cupcakes, faktisk så meget at min knægt, som lige er blevet 7 år, sagde: Og mor, du skal altså ikke bage muffins til min fødselsdag!!! Ups ;o)
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Kh. Lena

    SvarSlet
  7. Orv det vil jeg gerne vinde, så lover jeg at invitere nogle af mine veninder på cupcakes og champagne:) Jeg tager to lodder tak!

    SvarSlet
  8. Lækker præmie! Jeg deltager med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  9. Nøj, en fed præmie!! Jeg vil meget gerne deltage. 2 lodder tak :-)

    SvarSlet
  10. Uha hvor er den lækker. Jeg krydser fingre som aldrig før. Jeg ønsker mig nemlig SÅ meget et "tryk sæt" og vi skal holde cupcake fødselsdag d. 5 juni...:-)
    2 lodder til mig :-)
    Knus V

    SvarSlet
  11. Ser herligt ud...jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  12. Uhh en fin give away. Jeg vil gerne være med. 2 lodder bliver det til som ny fast læser.

    SvarSlet
  13. Ihh hvor fint. Deltager meget gerne med 2 lodder og krydser fingre.

    Kh Anne

    SvarSlet
  14. Det er da den skønneste give away, jeg må bare være med, jeg tager 3 lodder og håber at det er mig der er en heldige vinder :o).

    SvarSlet
  15. Sikke en skøn give-away! Jeg deltager med 3 lodder, og håber meget på, at jeg kan vinde.

    Vil så gerne igang med at lave sådan nogle flotte kager.

    SvarSlet
  16. Tusind tak for din søde kommentar :-) jeg er med på 2 lodder, det er da en giveaway der virkelig gør en i godt humør!

    SvarSlet
  17. Sikke en hyggelig blog og en skøn GA. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder :o)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  18. Super hyggelig give away og lige efter mit hoved. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlet
  19. Sikke en fin blog du har - og sikke en skøn give away. Jeg vil gerne være med med 3 lodder - krydser fingre for at det er mig, der er heldig :)

    SvarSlet
  20. Lækker, anderledes præmie. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  21. Jeg er med på 2 lodder, Super fed give-away

    Kh Mette

    SvarSlet
  22. Sikke en fin blog - og lækker give-away!
    Jeg er med på tre lodder, tak :o)

    SvarSlet
  23. Sikke en god give away, jeg smider straks to lodder i puljen:)

    SvarSlet
  24. 2 lodder denne vej, tak..... super fin gave.

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod, tak :-)

    Kh Tina
    tinanielsen83@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Wauuu - det vil jeg gerne vinde! er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  27. Skøn skøn give away!
    Skynder mig at deltage med 3 lodder :D

    SvarSlet
  28. Det var da en fantastisk give away!
    Jeg deltager gerne, 2 lodder til mig, tak

    SvarSlet
  29. lækker give away.. vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  30. Jeg er nybegynder i cup cakes og sikken en Give away. Jeg deltager med glæde med 3 lodder

    SvarSlet
  31. SIKKE en fantastisk giveaway:-) Jeg deltager meget gerne med 2 lodder...
    Ih hvor jeg håber på at vinde:-)

    SvarSlet
  32. Orv ja sikke en fin Give Away deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  33. Nøjj, jeg ELSKER at lave fine cupcakes, så 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  34. Rigtig flot. Deltager gerne med 2 lodder

    SvarSlet
  35. Jeps, så er jeg også med i puljen med 3 lodder :) Ih, hvor vil jeg gerne have fingre i den!!

    SvarSlet
  36. jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder! Jeg ønsker mig lige sådan nogle tryk bogstaver :D

    SvarSlet
  37. fantastisk - 2 lodder til mig

    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  38. De ville virkelig pynte på mine cupcakes, så jeg deltager med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  39. Sikke en fin give away, jeg vil rigtig gerne være med -jeg deltager med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  40. jeg vil gerne deltage med 3 lodder. mmmmmm

    SvarSlet
  41. Jeg er med på 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  42. Åh det ser lækkert ud jeg tager 3 lodder tak

    Tag os et kig forbi min give away :
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  43. nam nam! To lodder til mig

    SvarSlet
  44. Mums mums 3 lodder til mig!!!
    Lækker give away:)

    Kh

    SvarSlet
  45. jeg er med på 3 lodder.
    blog blog.

    SvarSlet
  46. Hold da helt op en flot give away!

    Jeg er klart med på 3 lodder!!

    SvarSlet
  47. deltager gerne med 2 lodder

    SvarSlet
  48. Jeg vil elske at forsøge mig ud i cup-cake verdenen. Jeg smidder 2 lodder i puljen

    kh Laura

    SvarSlet
  49. HAPS... smider 2 lodder i puljen og krydser hvad krydses kan:)Fantastisk Give Away :)

    SvarSlet
  50. Jeg prøver igen! 2 lodder hvis det kan lade sig at gøre :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  51. Er fast læser og her smider jeg lige en kommentar på din sukkersøde give away :i nomnom, de kager ser lækre ud! <3

    E-mail: SamConradsen@live.dk

    SvarSlet
  52. orva! den her give away gad jeg rigtig godt vinde, så jeg er med på 2 lodder og så glæder jeg mig til at følge din blog :)

    SvarSlet
  53. Haps! Som nybegynder inden for kageverdenene ville dette da være fantastisk at vinde!
    Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  54. De ser rigtig fine ud de sukkerblomster. Er det nogle man selv kan lave? min datter og jeg er gået igang med at bage muffins - det er jo lige vejr til det - og så faldt vi over din blog. Det er nogle vildt flotte kager, du laver!!
    Vi kunne da tænke os at være med på 2 lodder - tænk hvis vi vandt... :-)

    SvarSlet
  55. Jeg blir gjerne med, og trekker 1 lodd :)
    Bli gjerne med i min giveaway også, om du vil!

    klem

    SvarSlet
  56. Åååå, så mye fint!
    Og jeg som nettopp har begynt og prøve meg på cupcakes;))

    Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd!

    Klem Line

    SvarSlet
  57. Så fint!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  58. Wauw jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  59. MUMS jeg er med på tre lodder.. håber jeg vinder ellers må jeg vel selv i gang med tyllerne..

    SvarSlet
  60. Næste weekend, skal jeg kaste mig ud i mit første cupcake-projekt, og man kan vælge mellem så mange pynteting, at jeg slet ikke kan beslutte mig :) så fantastisk god giveaway synes jeg! Jeg vil gerne deltage med tre lodder.

    SvarSlet
  61. Hei.
    Denne kan jeg ikke la gå fra meg - flotte premier.
    2 lodd på meg.. tvi, tvi...
    Mari Johanne

    SvarSlet
  62. Ejjjj det er jo lige hvad en hver kvinde der elsker at bage står og mangler!! Jeg er med på 3 lodder - krydser alt hvad der kan krydses :-)

    SvarSlet
  63. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem

    SvarSlet
  64. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  65. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder, tak

    SvarSlet
  66. Jeg blir gjerne med og krysser fingrene med 3 lodd.
    :)

    SvarSlet
  67. Fine sager. jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  68. Skønne ting - jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  69. UPS! Var lidt for langsom - der var jo udtrækning i går - øv!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...