søndag den 13. november 2011

Julebøger


Nu er der ikke længe til og jeg kan snart ikke vente mere med at tage hul på julen. Jeg plejer sagtens at kunne komme i julehumør allerede i august og så er der altså lang tid til midten af november, hvor jeg syntes det er i orden at starte på at jule. I år har julestemningen lade vente lidt på sig og jeg har i stedet nydt efteråret ekstra meget - hvorfor ,kommer der en forklaring på i mit næste indlæg! Men efter i lørdags, hvor den stod på gæster og Mortens and herhjemme er jeg faktisk begyndt at komme i julehumør og i dag har jeg fundet mine dejlige julebøger frem (eller nogle af dem). Amos Store Julebog har jeg lige købt og den tror jeg at jeg bliver glad for, der er masser af gode opskrifter i og hvis I, lige som mig, er glad for Amos store bagebog (1-2 og 3), så er den her helt sikkert også noget for jer. Jeg fandt den i Føtex til 25 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...