tirsdag den 15. november 2011

Juleshopping


I morgen når mine dejlige unger er afleveret i vuggestuen, tager jeg en tur med metroen ud til Lufthavnen, for at mødes med min skønne veninde. Der skal vi spise morgenmad sammen og efterfølgende en tur i bladkiosken og forsyne os. Hvis alt går efter planen letter vores fly kl. 12.05 og 1½ time efter er vi i London. Forude venter 3 dage med godt vejr, shopping, lækkert mad, festlige drinks, julestemning og fantastisk selskab. Og som om det ikke var nok, så har min søde mand bestilt bord på Savoy hotel torsdag eftermiddag til afternoon tea til os, noget jeg længe gerne har ville prøve. Jeg glæder mig så meget!

Når vi kommer hjem igen skal lejligheden have en omgang (mon ikke også den trænger når manden har været alene med ungerne i 3 dage?) og så skal der pyntes op til jul. Dejligt at julen endelig er kommet, elsker denne tid på året...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...