fredag den 11. november 2011

Første pakkekalender klar



Så er første pakkekalender klar. I morgen får vi nemlig min far og mine svigerforældre på besøg til lidt forsinket Mortens aften hygge. Og årets første pakkekalender står nu klar og venter på at min far tager den med hjem. Min far bor i Sverige og har fødselsdag midt i december og selvom vi altid ses omkring hans fødselsdag, så har jeg de sidste år delt hans fødselsdagsgave ud i 24 små pakker, som han kan gå og hygge sig med frem til juleaften. Pakkerne indeholder bøger, cd'er, julepynt og så nogle af de ting man ikke kan få i Sverige - lakrids i alle afskygninger (min far elsker lakrids) Irmas julekaffe og julespejepølse - altså en rigtig blandet pakkekalender, som jeg er sikker på nok skal falde i god jord.

Elliot og Olivia skal også have en pakkekalender hver i år og så har jeg faktisk to pakkekalendre mere klar (eller næsten klar), hvem de er til og hvad de indeholder, vil jeg afsløre inde længe herinde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...