søndag den 3. juli 2011

Drømmekage og vand i kælderen

I dag skal vi en tur op og besøge mine svigerforældre. Ungernes grandkusiner kommer også på besøg med deres forældre, så der skal børnehygges hele eftermiddagen. Jeg har bagt en drømmekage vi kan nyde til kaffen. Min mand kan ret godt lide drømmekage, så selvom det kribler i fingrene for at komme i gang med nogle af mine nye cupcake bøger, blev drømmekagen altså denne weekends kage.

Vi brude faktisk blive hjemme og få styr på vores to kælderrum, der sent i går aftes blev oversvømmet og nu sejler rundt i kloakvand. Det er så surt, havde en del fine ting dernede (også en masse skrammel), men nu er alt det der har stået på gulvet vist lige til lossepladsen. Vi nåede heldigvis at rede et gammelt fint skab, som jeg har fået af min far og min oldemors gamle sybord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...