lørdag den 2. juli 2011

Gratis tapetprøver


Jeg har været forbi maleributikken.se og bestille gratis tapetprøver. Jeg kan ikke huske hvor jeg læste om maleributikken og de gratis prøver, men det var her i blogland for nogle måneder siden. Det er ret genialt. man kan bestille to gratis prøver fra hjemmesiden (en prøve er en meter valgfrit tapet) ud over de to gratis prøver, kan man købe prøver for 20 kr stykket - ingen porto og ingen forpligtelser, det er ret genialt. Jeg har bestilt en masse PIP tapetprøver, jeg er nemlig ret vild med det smukke papir og har planer om, at lave en vimpel i forskellige farver til vores køkken.


Men det smukkeste tapet må være dette fra danske Tapet Cafe, det drømmer jeg om at tappesere en hel væg med herhjemme. Der er nogle fantastiske detaljer på det og en rigtig god stemning. Ved første øjekast tænker man at det er tegninger fra "det gamle København", men kigger man efter kan man finde Fakta og BR butikker i gadebilledet.


Rigtig god lørdag.

1 kommentar:

  1. Tak for tippet, nu har jeg også fået bestilt nogle tapetprøver :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...