søndag den 19. juni 2011

Sommerhusstemning i stuen


Jeg drømmer om en dag at eje et sommerhus, sådan et rigtig traditionelt et af slagsen. I sort træ og med hvide sprossede vinduer. Gerne på en grund med masser af frugttræer, bærbuske og græs og så en kæmpe stor træterrasse hvor hele familien kan sidde og spise morgenmad i solen. Et sted hvor jeg for alvor kan udleve min prinsessedrøm (eller så meget som min mand nu ville gå med til) og indrette med pasteller og loppefund over det hele.

Men da min mand er ved at opstarte egen virksomhed, ligger det ikke lige i kortene at købe sådan et, så jeg må drømme videre og snige så meget sommerhusstemning ind i vores dejlige lejlighed som jeg kan. I første omgang er et mørkt billede i stuen blevet erstattet med dette. Dog bare midlertidigt til vi finder det der skal hænge på væggen (har forelsket mig i noget tappet der er alt for dyrt), men så længe solen skinder udenfor og det er sommer, passer det ret godt ind og jeg bliver i godt humør af at kigge på det.

Malet på et gammelt lærred der alligevel bare stod i kælderen og dekoreret med billeder fra et Bolig plus blad og lidt papir i forskellige farver.

1 kommentar:

  1. ja det kan jeg godt forstå. Jeg har været så heldig at arve et sommerhus af min far. Det er godt nok ikke sort med hvide vinduer, men et hvidt gasbetonhus. Men jeg er faktisk gået hen og blevet ret glad for det. Og jeg udlever også mine hvide/pastelfarvede drømme derude :D Du kan se billeder på min blog.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...