fredag den 17. juni 2011

Cupcakes fore everyone...


I dag skulle vi have været til sommerfest i Elliots vuggestue. Men to timer efter Elliot blev afleveret i morges, ringede de fra vuggestuen og sagde at han var syg og kastede op. Lille pus, han har det bare ikke godt og det har vi heller ikke, der er nemlig ikke noget værre end når ens barn har det dårligt. Så ingen sommerfest til os. Til gengæld er jeg nu den glade ejer af ikke mindre end 50 cupcakes (som vi skulle have haft med). Men da jeg i denne tid prøver at leve lidt ekstra sundt, er der ikke det store grin med det. Så jeg er begyndt at fordele. Lidt til vores gode venner som bor i nærheden, lidt til vores søde underbo, lidt med op til Svigerforældrene i morgen (hvor vi skal fejre min svigerfars fødselsdag), nogle stykker til en fra min mødregruppe som er helt vild med netop disse cupcakes og så i fryseren med de få jeg ikke har fået pyntet endnu...

3 kommentarer:

  1. Hvor er da synd for det bette pus, håber han snart får det bedre. Det var da ærgeligt med kagerne for de ärer godt nok lækker ud.

    SvarSlet
  2. Åha lille mand! Hvor ærgeligt! Håber han er på toppen igen!
    Det er nu altid godt med en cupcake i fryseren hvis man pludselig får en veninde på besøg :)

    SvarSlet
  3. Ja det er det. Nu ved du jo at jeg har dem, så må du hellere snart komme og besøge mig ;o) - ses onsdag smukke.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...