onsdag den 15. juni 2011

Gaver og blomster...


I dag har jeg haft besøg af min skønne veninde og hendes dejlige søn. Der er 2 måneder mellem Olivia og lille Charlie, så Sidsel og jeg har haft barsel stort set samtidigt - det er fantastisk.


Med sig havde de smukke blomster fra haven og det skønneste sæt tøj til Olivia - Helt vildt, de sødeste bukser og den fineste hat i de helt rigtige farver (det blomstrede stof er nemlig det samme som jeg har syet Olivias sengerand i og også det sammen som Sidsel før har syet både et legetæppe og en fin kyse i til Olivia) - sådan er hun bare min dejlige veninde. Pludselig får man stukket en gave i hånden med et "det er bare en lille ting" og hver gang kan man være sikker på, at det er det ikke. Jeg ELSKER (ELSKER, ELSKER) Sidsels kreationer og ville sådan ønske at hun havde tiden til at åbne en lille biks med de fine ting hun laver, for jeg ved at andre ville være lige så vilde med dem som jeg er. Tak søde Sidsel, du er bare fantastisk.



4 kommentarer:

  1. Det er da dejligt en sådan en sød veninde - og hvor er det nogle lækker bukser, detaljer er helt fantastiske.

    SvarSlet
  2. Ja ik, jeg er også super glad for dem (eller Olivia er hi-hi) og ja det er helt fantastisk med sådan en veninde. Jeg er meget heldig!

    SvarSlet
  3. Ih... Jeg bliver jo helt rørt! Tusind tak for de søde ord. Jeg elsker at forære noget hjemmelavet til dem jeg ved sætter pris på det og du bliver altid "jubii-jeg-har-næsten-vundet-i-lotto" -glad når det er hjemmegjort. Også selvom det er blevet skævt!
    Jeg tror også at alle der læser med her på din blog kan fornemme hvilken fantastisk person du er. Jeg er dybt taknemlig over at være din veninde :)

    SvarSlet
  4. Åh smukke, hvor er du sød og rigtig meget i lige måde...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...