tirsdag den 14. juni 2011

Glemsomhed


Jeg kan til tider godt være lidt glemsom. Så da jeg i weekenden tømte vores brevkasse (den glemmer jeg rigtig tit at tømme), lå der 2 pakker i den. Jeg blev lidt forvirret. Havde jeg bestilt noget på nettet? Kunne der være kommet en (meget) forsinket dåbsgave til Olivia? Eller var det bare en fejl, at der lå to tykke kuverter og så spændende ud i vores brevkasse? Jeg var helt blank - lige til jeg så de to afsendernavne. Mille og Ina. Jeg havde helt glemt, at jeg jo også skulle have en gave retur fra disse to skønne bloggere i gavelegen. Skøn, skøn "overraskelse" og skønne, skønne ting i pakkerne...

Disse lækkerier fik jeg fra Mille.


.. Og disse skønne ting fra Ina.


TUSINDE TAK sikke nogle dejlige ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...