torsdag den 21. april 2011

Skønne gaver...

Olivia fik SÅ mange skønne gaver i søndags. Bøger, smykker, tøj og smukke ting. Det ville blive et meget
langt indlæg, hvis jeg skulle vise alle gaverne frem, men et par stykker af dem vil jeg altså lige vise jer.



Dette smukke sæt tøj, har en af mine veninder lavet. Jeg er så forelsket i stoffet og farvevalget og syntes det er en rigtig smuk detalje, at knapperne på vesten er i samme stof som bukserne. Jeg har hele tiden vidst, at hun var kreativ, men at hun er SÅ dygtig og havde tænkt at Olivia skulle have dette smukke sæt tøj, kom bag på mig og jeg blev faktisk rigtig rørt da jeg åbnede gaven.



Dette skønne dukkehus har min gudmor brugt mange timer på at dekorere, så det blev et rigtigt Olivia hus, det er helt fantastisk og i den helt rigtige villa villa kulla stil. Der er også møbler til, som er blevet malet i de helt rigtige farver.




Minnie her har en anden veninde fundet på et loppemarked og tænkt på olivia (vi elsker disney herhjemme), er den ikke skøn.

Jeg elsker gaver der kommer fra hjertet og med masser af omtanke bag - det gør både det at give og modtage gaver endnu mere specielt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...