fredag den 22. april 2011

Jeg nåede det...

Jeg var ellers sikker på at jeg ikke ville nå at pynte op til påske i år. Men begge ungerne tog sig en rigtig lang lur her til formiddag, så der fik jeg fundet æsken med påskepynt frem, så der nu er påske- æg, harrer og lam rundt omkring i vores stuer.


Jeg elsker mine påskeæg fra Royal Copenhagen. De plejer at hænge på store tykke grene med lyserøde blomster på. Dem har jeg ikke lige fået købt endnu, så lige nu ligger de bare og pynter fint i en skål.



Jeg er faktisk ikke så vild med gul, selvom farven jo høre påsken til, men mine gule pon-pon kyllinger, som min mor lavede da jeg var barn, SKAL stå fremme til påske, de minder mig så meget om påske i mit barndomshjem.


Disse smukke håndmalede æg er købt i Salzburg for mange år siden, for næsten ingen penge. Jeg fortryder hvert år når jeg finder dem frem, at jeg ikke købte flere...

Rigtig god påske!









1 kommentar:

  1. ....Jeg nåede det ikke!!!!
    Der kom lige en halsbetændelse i vejen :(
    Næste år SKAL jeg nå det!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...