søndag den 2. december 2012

Pip pip..

Der er langt mellem indlægene for tiden. Jeg syntes tiden flyver af sted. Vi har haft venner på besøg fra Danmark hvilke var dejligt og super hyggeligt. Vi tog på en forlænget weekend sammen til Mount Kenya mens de var her, hvor vi havde god tid til at hygge, se dyr og så prøvede jeg at ride for første gang med min søde veninde. Helt fantastisk oplevelse at ride ved foden af Mount Kenya og komme helt tæt på dyrene.

Nu er mine svigerforældre på besøg og om bare 11 dage tager vi hjem på juleferie. Jeg glæder mig, både til at komme hjem til lidt julestemning i sommerhuset, dansk mad og måske sne, men ikke mindst til at komme hjem og se mine skønne veninder, for nøj hvor jeg savner dem.

Vi har fuldt program mens vi er hjemme og der er dømt råhygge alle dagene så det kan kun blive godt :)

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...