mandag den 21. maj 2012

Genbrugsguld

Sikke en dag. Jeg har brugt godt 5 timer på at sortere, smide ud og på at mindes og glædes. Som jeg skrev i forrige indlæg har jeg været på opdagelse i min mors kælder og har fundet en masse genbrugsguld. Se bare her...


Jeg fandt disse to juniordynebetræk, som er i så fin stand. De skal lige en tur i vaskemaskinen og så kan både Elliot og Olivia ligge og putte i mors gamle sengetøj.

6 smukke puslespil fra Bjørn Wiinblad - glæder mig til at sidde og samle dem.


Bliver nød til at vise elefanterne igen, de er så fine og i helt utrolig stand. Lidt øv at jeg ikke fandt sættet lidt før, så ungerne kunne have brugt det til deres babydyner.


Skøn uro som helt sikkert skal op og hænge på børneværelset i sommerhuset eller i Nairobi.


Tjek lige denne hagesmæk, noget forvasket, men et fantastisk motiv.

Fint gammelt sengetøj


Og en hel kasse med mit gamle babytøj, det meste syet eller strikket af min mor. Heldigvis er der stadig et par kjoler og dragter som Olivia kan passe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...