lørdag den 25. februar 2012

Ny start på job = Nye sko



Det er dejligt at have en undskyldning for at købe nye sko, men jeg syntes faktisk helt reelt at jeg trængte til et par nye sko, som jeg kunne have på på job. Begge par er fra ALDO og har en god højde, det vil sige en højde der gør at man kan holde ud at have dem på en hel dag.

I onsdags var det så min første dag tilbage på pinden og jeg syntes desværre ikke at jeg fik den bedste start. Jeg vågnede op med 39 i feber, men besluttede mig for at spise et par piller og tage af sted alligevel - det var første fejl! Anden fejl var at lade bilen stå og cykle de 7 kilometer derud. På jobbet startede dagen fint, det var hyggeligt at se mine kollegaer og dejligt at kunne hente en stor varm latte i kantinen. En time efter jeg var kommet, havde jeg et kort møde med min chef, hvor han fortalte mig at jeg ikke ville få de opgaver, vi havde talt om - Fair nok! - Jeg er kun tilbage i 4 måneder, men da vi mødtes første gang, sagde jeg (meget tydeligt syntes jeg selv) at det skulle give mening at jeg kom tilbage. Dvs. at der skulle være nogle opgaver til mig.

Så 3. fejl var nok at jeg havde troet på at jeg kunne komme tilbage i så kort tid og få nogle spændende opgaver. Da klokken var 15 måtte jeg tage hjem. 4. fejl var at jeg igen tog cyklen (skulle jo have den med hjem), men burde nok have taget en taxa, for jeg har ligget i sengen siden jeg kom hjem med 40 i feber. Øv hvor er det surt at skulle melde sig syg dagen efter man lige er startet op igen. Jeg skal stadig lige sluge den med arbejdsopgaverne, men tænker at jeg starter på en frisk i næste uge og ser hvordan det går...

1 kommentar:

  1. Lækker sko - selvfølgelig skal man have nye sko, når man starter op på job igen.

    Håber det med arbejdsopgaverne løser sig, så dine sidste 4 måneder kan blive gode.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...