torsdag den 6. oktober 2011

Halloween

I slutningen af oktober er det Halloween, men det er også Olivias fødselsdag, så slutningen af oktober kommer til at stå i fødselsdagens tegn herhjemme. Derfor er jeg lidt tidlig på den i år med at Halloween hygge. Panduro har lige fået varer hjem, så jeg skal have lavet lidt ekstra pynt. Men jeg har fået sat lidt græskar, kastanje og kogler frem.


Planen er også at vi skal en tur i Tivoli, når de slår dørene op til (u)hygge om små to uger og der skal laves græskarlygter. Allerede sidste år var Elliot rigtig god til at hjælpe og så skal der bages Græskarbrød (har en skøn opskrift) og Græskarcupcakes! - Som sagt - jeg elsker efterår!

4 kommentarer:

  1. Ja, efteråret er en hyggeligt tid, men jeg kun nu bedre lide juletiden. Men det hindre mig bestemt ikke i også at tage efteråret til mig og især Halloween har jeg flere planer med.

    SvarSlet
  2. Julen står også øverst på min liste, men jeg er typen der nemt kunne begynde at jule allered fra slutningen af august, så det er godt at efteråret er så hyggeligt og at vi rigtig har taget Halloween til os herhjemme, så jeg kan nyde det inden jeg bare MÅ i gang med at jule i slutningen af oktober ;o)

    SvarSlet
  3. Det er bare en hyggelig tid lige nu :) græskar brød og muffins, glæder jeg mig til at hører mere om, og måske der dukker en opskrift op her på bloggen :)
    Kh

    SvarSlet
  4. Super fint stilleben!
    Prøv at se canon creative parks side med Halloween ting - der er i hvert fald mange ting jeg gerne vil lave!

    http://frkfogh.blogspot.com/2011/10/halloween-i-papir.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...