fredag den 8. juli 2011

Jeg er klar...


Gaven er klar, tøjet er klart og jeg er klar. I morgen står den nemlig på bryllup. Min veninde skal giftes og dagen skal stå i kærlighedens tegn. Ungerne bliver kørt op til deres farmor og farfar tidligt og så skal manden og jeg ellers hygge, feste, spise, danse og mindes vores bryllup for lidt over tre år siden.
Brudeparet skal vies kl. 12.30 og derefter er der reception. Mellem receptionen og middagen er der tid til at klæde om, for dem der bor tæt på. Derfor tager min gode veninde, hendes kæreste, min mand og jeg herhjem og klæder om og drikker lidt bobler, inden vi skal til den store bryllupsfest.

Jeg glæder mig. Både til at se min veninde stå brud, til talerne og festen, men også til bare at komme ud - uden børn og med mand! Til god mad, glade mennesker, musik, dans, god vin, champagne, bryllupskage (som er hjemmelavet), til at tage fint tøj på og høje sko. Og så skal ungerne først hentes søndag eftermiddag, så vi får tid til at tage ud og spise brunch eller frokost søndag og til at sove længe (med to små børn i huset er det bestemt ikke hverdagskost).

Gaven som er på billedet er en flaske Cava, en god æske chokolade og et kroophold for to - jeg tror ikke min veninde har tid til læse med herinde i disse dage, så tør godt afsløre det.


Den blå kjole skal jeg have på i kirken, sammen med stor hårbøjle/hat. Begge dele fra H&M købt i sidste øjeblik og for næsten ingen penge.


Til selve bryllupsfesten skal jeg have denne kjole på, som jeg har haft på nogle gange før. Jeg føler mig rigtig godt tilpas i den selvom den sidder tæt. Den har et rigtig fint snit og en lækker chokoladebrun farve.


Og ingen fest uden små tasker og høje sko og et mink sjal til de kølige nattetimer.

Rigtig god weekend derude!

1 kommentar:

  1. Der er ikke noget så dejligt som et bryllup, desværre er alle vores venner ved at være gift, så der er nok ikke nogle bryllupper for forløbig.
    Håber I får en rigtig god dag og nyd jeres børnefri søndag formiddag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...