lørdag den 23. juli 2011

Hjemme igen...


.. efter en dejlig tur til Skagen og en meget lang tur hjem i går, i øsende regnvejr. Vi havde en dejlig ferie og havde tid til at nyde hinanden, det skønne vejr og bare det at have tid til at gøre det der faldt os ind. Det blev til hele dage i solen på terrassen, hvor ungerne plaskede i deres lille badebassin og vi kunne sole os og læse bøger (når ungerne sov til middag). Vi havde også dage hvor vi var ude og opleve i børnehøjde og mange timer i badelandet, hvor Elliot endte med at være som en fisk i vandet - helt fantastisk, fordi han længe har været inde i en periode, hvor han har været lidt bange for vand.

Nu er vi hjemme igen og har endnu en uges ferie i næste uge, hvor vi nok vil aflevere Elliot i vuggestue en dag eller to, så vi også kan nå nogle praktiske ting. Der sker nemlig altid det, at når jeg kommer hjem fra en uge i Skagen, så er det med ny energi og nye ideer til hvad der skal ordnes og laves om. Vi skal bl.a. have ordnet det sidste i kælderen efter vandskaden.

Her til aften har jeg haft tid til at hoppe lidt rundt i blogland. Det har der ikke været tid til den sidste uges tid, men hvor er det også hyggeligt, at der på hver blog man hopper forbi, er flere indlæg man ikke har læst. Har i mon set Lauras smølferangle? Er den ikke bare genial? Og Tusindefryds DIY - det er da bare en god ide! Men det bedste indlæg jeg er stødt på, fra den sidste uge, er uden tvivl dette fra Frk. Fut (min rigtige gode veninde). Sidsel er nemlig endelig kommet til fornuft og har indset at hun bliver nødt til at dele ud af sin kreativitet og gode stil. Som I selv kan læse, tilbyder Sidsel nu at sy skønne børnebukser til bare 100 kr stykket. Jeg er så heldig at eje en del af Sidsels skønne kreationer og jeg kan på det varmeste anbefale dem, så kig forbi hvis det også skulle være noget for jer.

1 kommentar:

  1. Tusind taak for anbefalingen! Her i ferien har jeg heller ikke besøgt blogland så ofte som jeg plejer og har helt misset dette indlæg før nu.. Er i gang med en barnevognskæde som jeg forestiller mig at producere et par stykker ekstra af til salg. Jeg skal nok lægge billeder ud så snart den bliver færdig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...