mandag den 18. april 2011

Betænksomhed...

Så er Olivias dåb vel overstået og vi havde alle en fantastisk dag (mere om det senere).
En af mine veninder havde glemt gaven til dåben i går, så den har hendes søde mand været forbi med i dag og den bliver helt sikkert et hit. Som den søde pige hun er, havde hun bedt ekspedienten i butikken om IKKE at pakke gaven ind, da hun købte den. Hun ved nemlig at jeg ELSKER gaver hvor der er gjort lidt ekstra ud af indpakningen, så det var denne smukke pakke vi modtog i dag:


Og i den var denne skønne dukke og en fin kjole.



Som sagt skriver jeg lidt mere om Olivias dejlig dåbsdag senere, ville bare lige vise jer denne fine pakke som gjorde mig så glad. Jeg syntes det er så dejligt når afsenderen har gjort noget ekstra ud af det, kun fordi de ved at det betyder noget for modtageren. Så tak til min skønne veninde, både for gaven men også for den søde tanke (og smukke indpakning).

1 kommentar:

  1. Håber I havde en rigtig dejlig dag igår. glæder mig til at høre mere om den og se nogle billeder. Ikke mindst af kjolen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...