tirsdag den 8. marts 2011

En lille ny

Inden længe kommer der en lille ny guldklump til verden og vores omgangskrede bliver beriget med endnu en lille størrelse. Christian skal han hedde og hans mor har termin om en uges tid. Jeg er i gang med at samle lidt ind til denne søde æske, som efter planen skal fyldes med skønne og brugbare ting til den lille fyr og overrækkes til hans forældre, når vi besøger dem på hospitalet. Jeg har indkøbt brunt babyfløj til et par bukser (men lad os nu se, jeg har aldrig syet et par busker før og det er måske lid naivt at tro, at bare fordi man har købt en ny symaskine, så sker det af sig selv). Men en suttesnor har jeg fået lavet og jeg har også nogle ideer om hvad jeg ellers vil købe og ligge i æsken...

1 kommentar:

  1. Rigtig fin snor, til at kickstarte at komme igang med at sy tøj, kan det måske være en ide, at købe et mønster (stof og stil har nogen meget nemme nogen), og senere kan man så tegne sine egne efter gammelt tøj:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...