tirsdag den 15. marts 2011

Agnes Cupcakes

I dag har jeg haft nogle timer helt for mig selv, mens lille Olivia har hygget sig med sin far og Elliot i sin vuggestue. Jeg har været en tur inde i centrum og ose lidt rundt og en tur hos frisøren - skønt (og tiltrængt). Inden metroen igen tog mig tilbage til Frederiksberg, var jeg en tur forbi Agnes Cupcakes. Jeg har længe gerne ville besøge stedet og jeg må sige at det bestemt er et besøg værd. Jeg ved ikke hvor hyggeligt jeg syntes stedet er, men jeg tror også at konceptet mest er bygget op omkring, at man tager sine kager med sig. Men jeg valgte at blive siddende og nyde min latte og kage. Jeg valgte en gulerodscupcake og den var helt fantastisk - alle 30 kroner værd, så hvis I en dag er i nærheden og er blevet lækkersultne, vil jeg varmt anbefale stedet (eller ihvertfald kagerne).

2 kommentarer:

  1. ej, hvor ser den bare god ud. Hvor ligger dAgnes Cupcakes, der må jeg forbi næste gang jeg er i København.
    Synes det var en rigtig god Cupcake jeg fik på Promrose Bakery, det var et meget hyggeligt sted, var dog lidt skuffet over udvalgte af cupcakes. Der kunne godt have været flere at vælge i mellem.
    Camilla

    SvarSlet
  2. Hej Camilla

    Velkommen hjem. Det ser ud som om du havde en dejlig tur (er som sagt vildt misundelig). Agnes Cupcakes ligger i Sværtegade nr. 2. Hvis du kommer fra Amager torv og går ned at Købmagergade, så er det anden gade på højre hånd. Jeg syntes kagen var vildt lækker og udvalget var stort. Skal helt klart forbi igen og prøve nogle af de andre. Øv at udvalget hos Primrose ikke var så stort, det ser til gengæld ud som om din champagne afternoon tea på Browns hotel, var helt i top :o)

    Pernille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...