onsdag den 2. februar 2011

(GRATIS) Pynt til børneværelset

Min søn er vild med SHREK. Det fandt vi ud af, da den 4. film i rækken havde præmiere og der var sat filmplakater op rundt omkring. Hver gang vi gik forbi en plakat pegede og klappede Elliot og var et stort smil. Derfor prøvede vi en dag at sætte en af de tidligere film på, som vi tilfældigt havde på DVD og det var et kæmpe hit. Siden den dag er filmen blevet set rigtig mange gange og selvom han ikke er fyldt to endnu, kan han sidde stille og se hele filmen (hvilke er et kæmpe hit for forældrene).
Da SHREK 4 så kom på DVD, var der gjort det helt stor ud af det i vores lokale Fona, der var sat plakater og alle mulige andre ting op i hele deres udstillingsvindue og filmen spillede selvfølgelig på storskærm. Da man ikke kan få så meget legetøj osv. med den grønne trold på, gik jeg ind i Fona og spurgte om ikke jeg måtte få eller købe en af plakaterne, når de var færdig med at reklamere for filmen. Jeg gav dem mit nummer og en uge efter ringede de og sagde, at jeg kunne komme forbi og hente plakaten. Ud over den fik jeg også en stor stofbander og et kæmpe klistermærke - det hele ganske gratis. Min søn var meget begejstret da jeg kom hjem og viste ham det hele og nu hænger stofbanneret med den grønne trold så og "pynter" på hans værelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...