søndag den 30. januar 2011

Endnu en dåbsgave

I denne weekenden var det lille Charlies tur til at blive døbt og jeg havde den store ære at være fadder. Charlie er min rigtige gode venindes søn, så han skulle have en særlig gave fra mig alene, ved siden af den fra min lille familie. Igen har jeg fundet inspiration i Theresa Maria Jessings skønne bog, Gavebogen.
Jeg har dog justeret farverne lidt i forhold til opskriften, så den søde "Palle alene i verden pude" passer lidt bedre til de farver der er på Charlies værelse.

1 kommentar:

  1. Kære søde veninde!
    Endnu engang tusind tak for den fine pude til Charlie. Den er rigtig rigtig sød og pynter meget i hans seng -sikke et knoklearbejde!
    Når han bliver større, glæder jeg mig til at forklare ham at det var en gave hans "moster" havde lavet, helt specielt til ham.
    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...