mandag den 7. februar 2011

Bogudsalg

Som I måske har bemærket, er jeg ret vild med bøger, så for mig er bogudsalg helt fantastisk. Jeg har været en tur forbi Bog & Ide og har fundet tre skønne bøger. Babystrik, er som titlen afslører en strikkebog med masser af opskrifter på sødt babystrik i str. 3-24 måneder. Jeg har faktisk bogen i forvejen, men har alligevel købt to eksemplarer af den til to gode veninder, der lige nu er på barsel og som er dygtige til at strikke. Jeg fik også bogen "sund mad til babyer & tumlinger" - ret genialt at også den var sat ned til 50 kr., når nu jeg har en af hver. Den sidste bog jeg købte hedder "helende berøring af børn" den fik jeg til 30 kr. Den er godt nok til børn fra 4-12 år, men jeg er så glad for politikens bog om babymassage, at jeg tænkte at jeg også ville blive glad for den her når børnene bliver gamle nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...