tirsdag den 3. juli 2012

Billige løsninger


Nu er vi endelig kommet så langt i sommerhuset, at det er blevet tid til alt det sjove.

Ovenpå indkøb af maling i litervis, nye møblér, dyner og andre ting man pludselig har brug for to af, kan jeg ikke rigtig tillade mig at bruge en formue på pynteting. Men så er det jo heldigt at man hurtigt kan finde nogle billige løsninger:


Gammel ramme som jeg havde i kælderen, der er blevet piftet op med lidt tape og med et gratis Go Card i.



Fine puder fra H&M Home, købt på udsalg til 50 kr. stykket.



Ikea ramme med en tapetrest i.



Bag rammen, et spejl som hang i sommerhuset da vi købte det, som har fået en klat lyserød maling.



Små lysestager, nogle af dem er gaver, andre er også fundet i gemmerne, har fået små lyserøde lys i, for at pifte dem lidt op. Den fine ugle er et fødselsdagskort som er kommet i en gammel ramme.

Nu mangler jeg bare at male et par trærammer, en hylde og at pifte en Bjørn Wiienblad platte lidt op. Og så skal det hele selvfølgelig op og hænge, forhåbentligt i weekenden.




5 kommentarer:

  1. Hvor spændende - virkelig spændt på at se det færdige resultat.
    Nu må det heller ikke være lang tid til I skal flytte??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at vise det frem, når det er færdigt.

      Vi flytter (altså til Kenya) den 15/8, så der er ikke længe til. Det hele begynder at komme tæt på nu. Har møde med flyttefirmaet i dag, de går i gang med at pakke om 3 uger :-)

      Slet
  2. Hvor er du god-Det er da blevet nogle rigtig fine sager! Glæder mig til at se hvad du gør ved din platte, jeg har nemlig også et par stykker jeg gerne vil have op, men jeg synes også de mangler noget et eller andet for helt at passe ind..

    SvarSlet
  3. Jamen planen er bare at give dem lidt farve. Ideen er ikke min. Har set det rundt omkring i blogland og i et boligmagasin :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det fint ud.. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...