tirsdag den 5. juni 2012

En skøn lang weekend

I dag har jeg været en tur forbi "Mit hjem er mit slot" med min skønne veninde.
Vi var været derinde i alle de år jeg har boet på Frederiksberg, en super hyggelig måde at tilbringe dagen på. Jeg kom hjem med skønne sager, lidt tøj til Olivia og lidt til hjemmet eller vores fremtidige sommerhus.


Olivia var med i klapvognen, det passede med at hun kunne tage sin middagslur, mens min veninde og jeg kiggede, shoppede og spiste en dejlig frokost.

Det er jo fars dag i dag, så Elliot havde inviteret sin far en tur på cafe og spise frokost, bare de to og derefter en tur i biffen og se Gummi T. Derfor var Olivia med på udstillingen og hun hyggede sig vist lige så meget som os.



I lørdags havde jeg en stand på loppemarkedet bag Frederiksberg rådhus. Det var anden gang i år og det var også denne gang en super god oplevelse. Vi fik stort set solgt alt, hvilke er en skøn følelse. Inden længe skal vi jo pakke alt ned, hvilke er blevet meget mere overskugeligt efter et par ture på loppemarkedet.


Ellers har vi brugt weekenden på at hygge os og være en tur i Nordsjælland for endnu engang at se det sommerhus, som vi regner med bliver vores inden længe.


1 kommentar:

  1. Krydser finger for at det kommer til at flaske sig med det her sommerhus.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...