fredag den 13. januar 2012

Kig forbi...


I går var jeg en tur forbi delikatessehuset for ar købe lidt småting. Men da jeg kom ind var kun halvdelen af hylderne fyldte. De skal nemlig flytte - øv! De ligger så dejligt tæt på og har masser af lækkerier og bageting, men det gode er at de ikke flytter så langt og at der lige nu er gode tilbud på mange af deres vare i butikken på Gammel Kongevej, så hvis I er i nærheden, så kig forbi.

I morgen kommer min mand (endelig) hjem og i næste uge er planen bestemt at jeg skal blive helt frisk igen. Har ondt i hele kroppen af at hoste!

Lige om lidt kommer min søde veninde og spiser frokost sammen med mig, det bliver dejligt med et par timers venindehygge inden ungerne skal hentes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...