onsdag den 30. november 2011

Færdig!


Så blev jeg færdig med de sidste 2 pakkekalendre (mangler dog stadig at pakke den ene ind). Om lidt kommer min søde veninde nemlig forbi  og denne pakkekalender er til hende. Vi skal på vores årlige julehygge tur, hvor vi skal ud at spise og kigge butikker og en tur i Tivoli. Jeg glæder mig og glæder mig rigtig meget til at overrakke den store røde papirspose, som alle pakkerne nu ligger fint i til hende.

Jeg er enebarn, så mine veninder betyder rigtig meget for mig. Især to af dem har jeg et meget nært og familiært forhold til og det er de to dejlige tøser, der er de heldige modtagere at mine sidste to pakkekalendre. Næsten alle pakkerne indeholder ting jeg selv har laver. Den sidste pakkekalender bliver først overrakt på fredag, hvor jeg skal hygge med min anden veninde, så fra på fredag vil jeg her på bloggen afsløre hvad de enkelte gaver indeholder.

Håber I har lyst til at kigge med!

1 kommentar:

  1. Det lyder som en dejlig tradition du har med dine veninder.
    Og sikke fint du har pyntet op, så jeg i dit forrige indlæg

    stine:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...