fredag den 29. juli 2011

Børnetøj og loppemarked

Mine børns tøj er alle vejene. I min taske, i sofaen, i sengen, i skabet, i stuerne, i køkkenet, i en kasse i vuggestuen, i bilen, i en pose hos farmor og farfar, i kælderen, i vasketøjskurven, i vaskemaskinen og på tørrestativet - og nå ja, så selvfølgelig også på mine børn. Det er helt vildt så mange stykker børnetøj vi har her i hjemmet og rundt omkring, hvor vores børn opholder sig. Jeg har også bunker med tøj, som de ikke kan passe endnu (tøj som vi har arvet af andre søde børn), som jeg skal huske at holde øje med, så de ikke når at vokse fra det, før de overhoved har nået at gå med det.

Jeg tror ikke vi er den eneste børnefamilie der har alt for meget børnetøj. Jeg tør slet ikke tænker på hvor mange penge vi har brugt på børnetøj allerede, eller på hvor mange stykker tøj der er blevet væk, kun brugt en gang, eller som aldrig er blevet brugt, af den ene eller anden grund. Nå så man ved hvor meget tøjproduktion og distribution belaster vores miljø, så kan jeg ikke lade vær med at skamme mig lidt.

DERFOR skal der nu ryddes op og ryddes ud og så skal tøjet med på loppemarked på søndag, hvor mig og min veninde har booket en stand. Har du også masser af tøj eller ting du gerne vil af med, så er der stadig nogle stande tilbage (se markedsbooking.dk). Ellers håber jeg, at du har lyst til at kigge forbi Cirkuspladsen ved Bellahøj på søndag  mellem 10 og 15 og loppeshoppe lidt.

1 kommentar:

  1. Super at du lige kom med den service meddelelse -s- Har længe godt kunne tænke mig at komme derud og snuse rundt -s- Så håber vejret holder, så jeg kan komme forbi -s-
    (og jow, vi har alle for meget børnetøj i skabene ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...