tirsdag den 22. marts 2011

London Baby!

Jeg elsker London - Nej, jeg ELSKER, ELSKER, ELSKER London. Har været der rigtig mange gange og føler mig på underlig vis meget hjemme, når jeg er der. For nogle år siden læste min mand sin MBA i London og jeg boede i den forbindelse derovre i nogle måneder sammen med ham og var ellers "på besøg" ca. hver anden weekend. Siden dengang har jeg være i London en gang om året, nogle år to. Sidst jeg var der, var med en veninde lige inden jeg stoppede min barsel med Elliot (hvilket er ca et år siden) - Nå, men hvor vil jeg så hen med alt det skriveri om London?? Jo, i dag har min mand forladt vores hjem umenneskeligt tidligt, for at tage til VORES by uden mig!! En hel dag I London og for hvad - at holde møder. Ingen shopping, ingen nostalgiske gåture, ingen kaffelatte fra Cafe NERO, kun kedelige lange møder, der betyder at han først kommer hjem sent i aften, mens jeg har siddet her en hel lang dag og drømt om LONDON.

2 kommentarer:

  1. Kender følelse - jeg følte mig mere stedkendt i London end jeg gør i København (Jeg er Nordjyde) - London vil også altid være min by (derefter kommer New York, men det er ved at være rigtig mange år siden jeg så den sidst - 1997)

    SvarSlet
  2. åh london! Afsted med dig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...