mandag den 10. januar 2011

UDSALG

- Kan være en blandet fornøjelse. Men i dag har jeg virkelig fundet nogle gode ting. Var en tur i Panduro Hobby for at finde nogle ting til en dåbsgave jeg håber at kunne blive færdig med til på søndag. Lige som alle andre butikker havde Panduro også udsalg, dog mest på deres juleartikler, men der var til gengæld også 70% - det er altså noget der batter. Så nu er der to forskellige slags kunstig sne, samt div. andre ting til næste års nisselandskab i hus. Jeg tror nemlig at Elliot til næst år vil syntes, at det er et hit med sådan en.

Jeg var også en tur i Magasin. Jeg hører nemlig til dem der er ved at falde på halen over hvor dyrt det er, at holde børnenes garderobe opdateret. Hver år (i voksealderen) skal der, udover det almindelige tøj, købes nye vinterstøvler, gummistøvler, sandaler, overgangssko og hvis man har en søn der er vild med at hoppe i vandpytter, som jeg, så også gerne et par ekstrasko. - Sidste år brugte jeg flere penge på sko til min søn end til mig selv og ligemeget hvor glad man er for sko (jeg er rigtig glad for sko!), så er det altså bare ikke det samme, at købe praktiske sko i str. 23. Ud over fodtøj skal der også købes flyverdragt, regntøj overgangejakke og termotøj, det er jo helt vildt så meget "udstyr" sådan en lille en har brug for. Og til næste vinter er min datter så stor, at vi skal ud og købe dobbelt op af det hele. DERFOR har jeg prøvet at være lidt på forkant og har købt næste års flyverdragter på udsalg. Jeg fik dem til halv pris og var heldig med størrelserne. Sko tør jeg ikke satse på at kunne gætte størrelserne på, så dem må jeg købe til fuld pris, men jeg syntes der er meget at spare på overtøj, sutsko og tøj i det hele taget, når der er udsalg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...