torsdag den 20. januar 2011

Favre nye verden

I dag modtog jeg boligmagasinet boligliv med posten for første gang. Mine søde svigerforældre har nemlig foræret mig et års abonnement til dette fantastiske blad i julegave - genial gave. I bladet, som som altid er skønt at fordybe sig i, var der en artikel om forskellige kvinder der blogger om lidt af hvert, men alle med fællesnævneren "kreativitet". Jeg er ny i denne blogging disciplin og er allerede godt hooked på konceptet. Det der klart er det fedeste ved denne nye favre verden, er alle de fantastiske sider man bliver guidet videre til, hver gang med er inde og læse en ny blog. Man kommer vidt omkring og det er, for mig, noget af en tidsrøver, at følge med i alle det spændende nye indlæg der løbende bliver udgivet. Tænk at der er så mange fantastiske kvinder derude med noget på hjertet og tænk på alle de skønne ideer de alle sammen har. Det er en fornøjelse at opleve kvinder der måske er vidt forskellige for en selv, men som man alligevel føler man har noget til fælles med. 

P.S. er dybt misundelig på de arbejdspladser de fire kvinder i bladet har. Hold da op sådan en kunne jeg godt tænke mig (nogle ville nok påstå, at der så også ville rode lidt mindre herhjemme). Især Lisbeth fra smilerynker (fra smilerynker, sir man det sådan?), hendes arbejdshjørne med masser af tappet- og papirruller, stof, garn, tråd og computer, frembringer et lille suk...

1 kommentar:

  1. Sikken hyggeligt blognavn du har, jeg er sikker på at du nok skal blive rigtigt glad for at have slået teltet op i Bloglandia. Du har ret i at det næsten er umuligt at nå omkring alle de mennesker man gerne vil besøge og ihvertfald umuligt at få lagt en kommentar alle steder, men derfor kan man jo godt nyde blogland i fulde drag alligevel.

    Velkommen til mit yndlings virtuelle kontinent.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...